Inovace výuky kartografie na Přírodovědecké fakultě UP
Hlavním cílem projektu je inovace výuky kartografie na UP, a to tak, aby odpovídala nejmodernějším trendům a poskytovala studentům kartografické vzdělání na nejvyšší možné úrovni.
Hlavním cílem projektu je inovace výuky kartografie na UP, a to tak, aby odpovídala nejmodernějším trendům a poskytovala studentům kartografické vzdělání na nejvyšší možné úrovni.
Stručná charakteristika projektu Předkládaný studentský projekt je zaměřen na moderní téma environmentálního modelování nad daty pořízenými ze senzorů a senzorových sítí za využití metod vícerozměrné statistické analýzy, regresní analýzy, fuzzy teorie, metod cloud-computingu a prostorové vizualizace.
Projekt je zaměřen na budování dvou výzkumně-vzdělávacích týmů vedených předními světovými odborníky v oblasti matematické statistiky a modelování přírodních jevů (hazardů – povodně, sesuvy, ekologické modelování, urbanizační procesy apod.) s vazbou na možné zapojení do mezinárodních sítí a programů.
Objective: The existing building stock in European countries accounts for over 40% of final energy consumption in the European Union (EU) member states, of which residential use represents 63% of total energy consumption in the buildings sector. In this scenario, the EcoThermo proposal will address specific needs and will pursue challenges in order to introduce […]
Cílem projektu je vytvoření produktivního partnerství mezi institucemi terciárního vzdělávání. Projekt si klade ambice intenzivněji propojit výzkumné, pedagogické a aplikační odborníky společně se studenty kartografie do znalostní platformy v oblasti tvorby, vizualizace, reprezentace a publikace geografických dat s cílem zvýšit odbornost především importem a sdílením zahraničních poznatků a zkušeností a jejich šířením pomocí seminářů a […]
Hlavním cílem projektu je rozvinout maloformátové snímkování krajiny v integraci s kontinuálním sběrem pozemních dat pomocí senzorových systémů a získané poznatky aplikovat v oblasti fenoklimatologie. Cíle bude dosaženo naplněním dílčích klíčových aktivit: